Slut på veckan

Jaha, då var den snart över, min jobbhelg. En hel del knasiga kunder men även ett par normala... vad som nu menas med normalt... Hade några idag som skulle handla bestick precis vid stängning, lite frustrerande, men det gick bra. Det kan ibland vara lätt att stressa upp sig vid stängning eftersom man har en bra bit hem, men jag gillar trots allt mitt jobb.

I veckan kommer csn-pengarna och då ska jag boka biljetten till Umeå! ;)

Väldigt trött är jag... Gick och la mig vid nio igår, känns inte normalt. Går väl och lägger mig rätt tidigt idag med. Vore skönt att känna sig pigg någon gång.

Personalmötet imorrn är inställt. Så det är bara föreläsning i två timmar som gäller, rätt så skönt. Blev dock väldigt besviken igår när Cissi och jag konstaterade att det inte verkar som att vi har några föreläsningar tillsammans, mycket dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback