Seg, men iaf liiite produktiv...

Ahhh... Seg dag...

Mensvärk oxå, och inga värktabletter, trodde jag skulle kräkas inne i badrummet för någon timma sen... Härligt...

Första halvan av dagen ägnades åt slött tv-tittande. Kollade på "Pippi på de sju haven"... Ja, skratta på ni, det gjorde Daniel och Tina oxå... Jag tyckte iaf att det var roligt att kolla då det var så länge sen sist, kan dock ändå många repliker utantill... Yes, jag är en sucker för Astrid Lindgren- och Disneyfilmer.

Löste in min trisslott idag, mot två nya. Borde egentligen tagit pengar istället men det vill man ju inte när det bara är 50 kronor, då är det ju nästan lag på att man ska ta nya lotter. Så det gjorde jag och vann 50 kronor igen...

Nu har jag äntligen lyckats slita mig från tv:n och skrivit ihop ett CV och skickat iväg ett par jobbansökningar. Duktigt av sega mig!

Igår mötte jag upp Annika i stan. Vi gick och kollade på glasögon. Jag lånade hem ett par till på måndag. Tror nog att det blir dom, de var snygga.

Sen gick vi och fikade. Kladdkakan dunstade dock väldigt fort så vi hann knappt äta den, eller hur det nu var... ;) Adam mötte upp oss på caféet och sen gick vi och åt middag på TacoBar. Mycket trevligt. Sen frågade Adam och Annika om jag ville ta en öl med dem, det ville jag, ekonomin tillät dock bara en enda, inte ens det egentligen... Men det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback