Seg måndag

Oooh så tjusigt det blev i "Från koja till slott"! Skönt att slippa stänkmålning... ;)

Seg dag idag med. Har mest roat mig med tv-tittande, ingen energi överhuvudtaget. Har även kollat mailen typ trehundra gånger. Väntar på svar på lite olika frågor, men icke... Dåligt dåligt dåligt!

Längtar till mina glasögon kommer. Så slipper jag de här jag har på mig nu. Gillar dem inte alls, måste t o m ta av mig dem om jag ska gå in i badrummet för jag kan ju råka kolla mig i spegeln... I know, I'm weird...

Så fort lönen kommer måste jag gå och klippa mig! Ska färga håret oxå, men det gör jag själv, har en förpackning som står och väntar. Sen ska jag köpa biljetter till Umeå oxå! Det är det viktigaste! Har väldiga abstinensbesvär av min Daniel-brist... Såg idag att man kan flyga tur och retur för 798 kr, mkt bra ju! Dock blir det Arlanda i så fall... Bromma e ju lite bättre då mamma kan erbjuda sig att skjutsa till och från. Hon åker inte gärna till Arlanda med bilen. Kan man bli lämnad och hämtad vid flygplatsen kan ju det vara värt någon hundring extra. Får väl se vad jag hittar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback