Rolig skoldag

Haha, ett lägenhetserbjudande! Hur chockade blev inte vi lixom... ;) Roligt!

Igår var det en riktigt rolig skoldag. Först hade vi redovisningar. Mikas grupps redovisning var helt klart bäst. Den handlade om uppskattning. Vi skulle t ex uppskatta hur långa två snören var, hur många makaroner det var i en burk, hur mycket en påse kulor vägde etc. Min grupp vann! Vi fick varsin klubba som pris. Sen fanns det en individuell tävling där man skulle uppskatta hur många kolor det var i en burk. Det visade sig att jag och min lärare var närmast och hade gissat 78st båda två. Eftersom alla andra verkade ha gissat på fler, gissade jag 84st i vår lilla final. Min lärare hade gissat färre och vann eftersom det var 75st i burken. Men ganska coolt att jag gissade fel på bara tre st från början.

Sen gick Linda och jag och åt hejdå-paj i caféet. Jag är så fattig så Linda fick låna mig pengar, hon e så snäll. Väldigt jobbigt att man måste hamna i ny grupp nästa vecka, trivs inte i min basgrupp...

Efter det åkte jag till jobbet. Var en och en halv timma tidig så jag satt och läste lite tidningar och skickade iväg ett par viktiga mail. Stina sa att jag fick börja tidigare om jag ville, hon e så snäll, det blev dock bara en kvart tidigare efter att jag hade gjort allt annat jag skulle.

Fick lite skit för att det hade varit kartonger i kassan igår morse. Jag kontrade med att man faktiskt bör stänga och låsa lagerdörren efter sig. Sen blev det tyst och vi pratade inte mer om det. Fast jag hörde ett par kommentarer om att minsann bara är en person som gör ALLT... Jaja, jag kirrade budgeten iaf. ;)

Vad 17 ska man göra idag? Totalt ledig och totalt pank... Man borde haft pengar så kunde man ha flygit uppåt en bit, typ till Umeå... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback