Plugg...

Ehh... Jaaa... Fick väl inte så jättemycket gjort i skolan... Dumma mig!

Efter ett par timmar gav Linda och jag upp, min kompis Linda alltså, jag e inte schizo... Jag tog t-banan till Hornstull och gick till centrum för vuxenutbildning där. Det var mycket folk men de flesta skulle till SFI så det tog väl inte mer än 20 min eller något. Sen fick jag veta att jag borde gå två trappor upp och prata med en studievägledare där istället, så det gjorde jag. Satt väl där i 20-30 min. Sen fick jag prata med en jättetrevlig kvinna. Hon kunde inte hjälpa mig så jättemycket men kom iaf med lite goda råd om vad jag kan göra. Alltid något.

Måste väl plugga lite nu. Går det i den här takten kommer det bli en sån där mardrömsexamination som den där gången jag satt uppe till 03.00 på natten och sen gick upp strax efter 06.00 dagen efter för att finslipa på det sista... Hua... På måndag morgon ska det in, och jag ska jobba hela helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback