Inte så hemsk

Ok, dagen blev inte fullt så hemsk som jag befarat... Min älskling ringde imorse, bra start på dagen! Jag glömde dock att äta frukost.

Fick sällskap under föreläsningen, trots allt, av Malin. Föreläsningen var för övrigt rätt rolig. Det pratades om makt. Det var roligt när gubben gick och gömde sig och sa "Nu försvann makten!"... :) Var dock en aning frustrerande mot slutet då klockan blev tolv och över och gubben inte ville sluta prata!

Letade upp Cissi och Linda i caféet, lunchade med dem. Linda fick boken "Singel-uppdraget" av mig, hennes nya liv! ;) Var skönt att för en stund få umgås med folk i skolan som man kan prata med.

Sen var det tre timmars seminarium. Oj, oj... Kändes som flera av oss ibland inte visste vad folk pratade om, eller ens vad vi själva pratade om, haha! Trevlig kurs det här... Nä usch...

Hemresa i rusningstrafiken... Inte kul, folk e ju helt galna... Det gäller att ha vassa armbågar.

Tilda har varit spatt-katt nu på kvällen och galopperat runt här. Har hört att innekatter gärna gör det ibland för att bli av med sin överskottsenergi. Ibland springer hon jättesnabbt fram till mig och typ nuddar mig med tassen och sen springer hon blixtsnabbt iväg igen, typ som kull... fast jag hänger inte med... ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hur kan man glömma att äta frukost?? Min mager skriver efter mat på morgonen. Kan inte göra nåt innan jag ätit.. Kram

2007-02-01 @ 07:50:19
Postat av: Annika

Hur kan man glömma att äta frukost?? Min mage skriver efter mat på morgonen. Kan inte göra nåt innan jag ätit.. Kram

2007-02-01 @ 07:50:26
Postat av: Linda

Mjo... jag var ju hungrig och hade tänkt att äta men sen så glömdes det lixom bort och så kom jag på det strax innan jag skulle gå när jag stod i köket och fick syn på müsli-paketet... men men...

2007-02-01 @ 10:23:57
Postat av: Anonym

tack änengång för boken mitt liv känns menisngsfullt nu hahah kram

2007-02-01 @ 17:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback