Glasögon

Tog bussen till Vällingby på förmiddagen och mötte upp mamma. Vi tog t-banan men hann bara till Islandstorget innan jag kom på att jag glömt studentkortet hemma, ingen glasögonrabatt utan det ju! Så vi klev av, åkte tillbaka till Vällingby, gick till mammas bil och tog den till Jakan.

Tog sen pendeln in till stan. Gick till Synsam och beställde glasögonen och fixade avbetalning via mamma, mkt bra. Det blev mycket billigare än väntat oxå, väldigt bra! 4680 kr! Trodde det skulle bli typ 1000 kr mer... Fick studentrabatt 10% iaf, behövde dock aldrig visa mitt kort, hade säkert behövt det om jag inte hämtat det...

Mamma och jag kollade runt lite. Sen åt vi middag på Harry B James, gott!

Imorrn har jag enskilt samtal med min lärare i en kvart, känns ju nödvändigt... Sen jobba kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback