Givande...

Hade väldigt svårt att gå upp imorse. Har inte sovit ordentligt på över en vecka nu. För mycket som rör sig i mitt huvud... Har lite svårt att hålla ögonen öppna emellanåt...

Åkte till skolan och mötte upp studentarbetslaget vid elva. De pratade hebreiska i typ en och en halv timma. Eller ja, det kändes som att de pratade hebreiska för jag fattade nada.

Vid ett började seminariet med P-A. Vi delades in i tvärgrupper och fick gå iväg och babbla lite. Sen gick vi tillbaka och pratade lite om vad vi pratat om. Och sen var det dags att gå hem! Mycket givande dag.

Var bara hemma en liten stund sen gick jag över till frisören och klippte mig. Tyvärr fick han ta bort en hel del för det var så slitet, men jag tänkte att det växer ju ut... Sen när jag kom hem så färgade jag det på en gång. Skönt att ha det gjort.

Öppna imorrn, stänga på söndag och personalmöte på måndag... helt ok...


Kommentarer
Postat av: Annika

Ooh, kul att vara fin i håret! Jag älskar mig hår! :) Kram

2007-01-26 @ 22:57:47
Postat av: Annika

Mitt hår..

2007-01-27 @ 09:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback