Brillor

Idag har jag varit inne i stan och fikat med Tina. Vi drack latte och bytte julklappar, mycket trevligt. Sen gick vi en sväng på stan och dreglade över vackra saker på t ex Berry och The One...

Provade glasögon gjorde jag oxå, men shit asså, det är faen inte min grej... Ser ju förjävlig ut... Men men... Hittade ett par som verkar ok, de var rätt billiga oxå vilket är bra då mina glas brukar vara rätt så dyra. Plus att jag ju inte precis lär använda dem dygnet runt...Tänkte att jag ska släpa med flera smakråd till Synsam innan jag bestämmer mig. Sen är det bara att hålla tummarna för att man ligger kvar i Synsams databas då det var ett par månader sen jag var där...

Imorrn blir det lunch hos Ida och sen jobba 4,5 timmar.

Nu bråkar grannarna igen... Härligt... Har jag berättat att de lyckats tillverka ett barn nån gång mellan bråken? De har iaf en liten bebis nu som oxå gärna skriker då och då. Stackars unge...

Min egen lilla "bebis" hjälpte mig att spola medan jag fortfarande satt på toan idag... ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Jaaa! Jag vill vara glasögonsmakråd!! Jag vet ju iaf lite vad jag snackar om.. ;) Kram

2007-01-03 @ 23:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback