10, 9, 8, 7...

Tio första:
Första bästa kompis:
Sandra (har ingen kontakt längre)
Första bil: Inget körkort… ;(
Första riktiga pojkvän: Calle
Första husdjur: Skorpan, en svart kanin eller så var det Sacco, vår galna men underbart fina hund...
Första semester: Utomlands? Alcudia, eller typ Danmark…
Första jobb: Sommarjobb, Svenska Bostäder
Första köpta skiva: Absolute music 17? Ha ha!
Första riktiga kyss: Alanya, Turkiet…
Första piercing: Öronen, åtta år var jag då.
Första konsert: Tror det var Lilla Okejdagen på gamla Gino. Gruppen 911 var där kommer jag ihåg. Helena och jag blev sååå kära… Ha ha!

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Måste varit ölen jag drack med Annika och Adam.
Sista bilfärd: Antingen var det när Daniel skjutsade hem mig på nyårsdagen, eller så har jag åkt någonstans med mamma efter det… Kommer inte ihåg…
Sista filmen du såg: ”Jersey Girl” urtrist!
Sista bubbelbadet: Oj, måste varit i Hagis. Har inte haft badkar sen dess. Vill gärna ha både kar och dusch, så man kan välja. Lyx!
Sista spelade cd: Melody Clubs ”Scream”
Sista gången du grät: Igår
Sista måltiden: Middag

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Haha, nej.
Blivit arresterad? Nope.
Blivit kär vid första ögonkastet? Nä, inte kär, men intresserad.
Varit på tv? Ja, en gång iaf.
Fått ditt hjärta krossat? Ja, men det e helt nu och jag är så kär! ♥
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nix, det skulle jag aldrig göra.
Haft ett one night stand? Måste jag svara på det?
Busringt till nån? Japp!

Sju saker du har på dig just nu:
1. Strumpor

2. Ett par strumpor till (det e ju faktiskt kallt…)

3. Trosor

4. Bh

5. Linne

6. Tröja

7. Mjukisbrallor

Fyra personer du kan berätta allt för:
Jag tror nog att jag har fler än fyra personer jag kan berätta det allra mesta för. Jag kan komma på iaf 10 personer som jag kan berätta i stort sett allt för. Ni vet nog själva vilka ni är…

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Båda har sin charm
Choklad eller chips? Choklad, för det mesta.

Två saker att göra innan du dör:
Förverkliga mina drömmar… fast det är nog mer än två saker…

En sak du ångrar:
Finns väl flera saker, fast vissa av de sakerna har å andra sidan lett till andra saker som varit bra, så det är svårt att säga något specifikt. Men en sak jag ångrar är att jag en gång för flera år sedan tackade nej till ett jobb jag blev erbjuden. Mycket dumt, lät mig påverkas av andra, men men… Kanske inte hade blivit bra ändå så det är väl ingen idé att bry sig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback