Vem klär i lila velourtights?

När jag kom till jobbet igår frågade Sandra om jag var hundrädd. "Knappast", svarade jag. "Det ligger nämligen en stor hund inne på lagret så var lite försiktig när du öppnar dörren." Så jag gick bort till lagerdörren och öppnade den försiktigt. Förväntade mig att se en biffig rotweiler eller liknande innanför dörren, men icke. Inne i personalrummet på en liten filt på golvet låg en svart liten pälsboll! Det var en åtta veckors powderpuffvalp, jättesöt! ;) Sandra har blivit med hund!

Fick februari schemat. Jag hade lyckats strula till det lite. Sa ju till Sandra att jag ville vara ledig mellan 16-20 februari men sen när jag skulle boka biljetterna så fanns det ingen passande tid den 16:e så jag bokade den 15:e. Tänkte ju inte på att jag kanske skulle jobba då. Nu stod jag på den dagen på jobbschemat... Messade Karin som är en ängel och tar min dag! Mycket bra!

Jag var duktig igår, packade upp varor och sålde en massa glas och en hel soffa. ;) Jag e bra!

På vägen hem var mitt tåg inställt, mycket frustrerande, och rätt så kallt. Var väl hemma strax före nio.

Idag har jag än så länge städat lite, Emelie kommer hit lite senare! Skoj skoj! Nu sitter jag och väntar på min otroligt långsamma mamma. Vi ska typ fika, eller något...


Kommentarer
Postat av: Ida

Hälsa Emelie från från mig!Jag är ju inte bjuden på morgondagens kalas...bitter?Jag?Men det är ju ett tag sen jag träffade henne så hälsa. Kram

2007-02-02 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback