Trött...

Uuuh... Blev lite för mycket vin igår. Mitt glas fylldes på hela tiden... Men gott var det!

Gick och la mig vid halv två och nu ska jag snart åka och jobba. Hade gärna stannat hemma med Tilda.

Blev väldigt avis på Lena igår när det visade sig att hon hade typ åtta låtar med Weeping som jag aldrig hade hört! Men jag fick låna skivan! Wunderbart!

Och Andreas Johnsson gick direkt till Globen igår, mycket bra. Låten var bäst, dock påminner den om någon annan låt, känns det som... Men de som ska vinna allt i finalen är ju självklart The Ark! Bäst, bäst, bäst!

Idag tänker jag inte fixa någon hylla på jobbet. Alltså om man nu vill göra om det jag precis har stått och fixat så kan man ju vara diskret...

"One tree hill" ikväll! Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback