The Ark e bäst!

Rebecka har sagt upp sig, det här är hennes sista helg, snyft... Vem ska jag då jobba med mina sista helger? Jag måste oxå prata med Sandra snart.

Arbetsdagen gick bra, men oj vad vi var trötta, måste vara vädret...

På vägen hem bestämde jag mig för att gå hem till mamma en stund. Inge roligt att kolla på melodifestivalen ensam.

Melodifestivalen ja... Rätt låtar vann den här veckan tycker jag. The Ark är helt enkelt bäst, förmodligen bäst i hela årets tävling! Sen var det väldigt roligt att en "vanlig" musiklärare kan gå till final i en sån här tävling. Hennes låt var väldigt fin tycker, även om den nog inte har så stor chans internationellt, jag tror mer på lite mer upptempolåtar... Men vad vet jag om musik... ;)

Imorrn jobbar jag bara 10.45-16.30, väldigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Fick ditt mess men torsdagen va kaos! Sl och pendeltåg e horor! Sen har ja glömmt ja e en dålig människa jag vet! Kul att du kom in dåligt att du flyttar, vi ska ha ett seriöst snack du o ja:) Får kolla upp när vi kan ses ja har en riktig bajs vecka faktiskt men men det löser sig!

Puss på daj!

2007-02-11 @ 19:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback