Ta tillbaka

Ok... jag får nog ta tillbaka en del av det jag sagt om mitt studentarbetslag... Jenny var schysst och bjöd på kaffe idag, helt utan anledning. Idag fick vi tag på Karin oxå, hon har ju varit "försvunnen", anledningen är att hon är osäker på om hon vill fortsätta plugga.

Idag hade vi föreläsning med Hartman och den var klart över förväntan. Inte så sövande som jag väntat mig. Såg till att få sällskap hem med Camilla och de andra.

Gick direkt från tåget upp till mamma. Vi drack lite kaffe sen begav vi oss ned i källaren för att leta efter min gamla jacka. Jag är verkligen svag... Orkade knappt lyfta kartongerna... Först hittade vi ingen kartong som verkade innehålla kläder, men sen kollade mamma i en som hade lyft ut och där låg jackan! Yey!

Jag stannade hos mamma på middag. Vi skulle göra pasta med kräftstjärtar. När mamma öppnade burken med kräftstjärtar såg hon dock att det ju faktiskt var skaldjursmix och inte kräftor... Jag kan inte äta skaldjursmix för jag gillar inte musslor. Så vi tog fram bacon istället, tur var det för det blev supergott! Och mamma hade hela balkongen full med iskall öl så vi drack lite öl oxå, gott gott!

Nu är det Stockholm Live! Måste kolla! Nu är det Tobias Persson (tror jag han hette). Sara och jag såg honom i somras när vi kollade på stand up på GrönaLundsteatern, han e sååå rolig! ;D Eller han va iaf det då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback