Sunday

Sitter här framför datorn i mina nya brillor och funderar på om jag ska gå och handla för mina sista små slantar, eller om jag ska låta bli... Eller alltså, jag har ju liiite pengar, men en del ska sparas till Umeåresan och resten går till räkningar som inte betalats än. Får skylla mig själv för jag är så slösaktig.

Igår åkte jag in till stan på dagen och hämtade glasögonen på Synsam. Köpte ett glasögonfodral på en gång oxå. Det man fick till var mjukt och fult. Måste ju ha ett hårt fodral så de inte blir mos... Köpte födelsedagspresent till Tina. Nagellack, rosa, och någon slags nagelförstärkare. Hoppas de var bra. Lacket såg iaf väldigt snyggt ut på den där provgrejen, inte för rosa lixom... Sen skulle jag köpa allahjärtansdag presenten till Daniel oxå, men det var helt utplockat! Blev jättebesviken. Men Annika tipsade om ett annat ställe där de går att köpa så jag får fixa det innan jag åker upp.

Kvällen igår blev riktigt rolig. Ett tag där på eftermiddagen kände jag inte alls för att gå ut för jag kände mig så otroligt osnygg. Men sen blev jag väldigt nöjd med frisyren och lite senare när jag väl kom in till stan och mötte upp mina vänner så var de där känslorna som bortblåsta. Som sagt väldigt roligt. Speciellt när Johanna jagade Sara och Emma runt barbordet till tonerna av Günthers "Oooh, You touch my talala...", haha. En annan rolig sak var när de spelade "Rosa helikopter" och jag suckade och Sara sa "Vänta du bara, snart spelar de nog Bumbibjörnarna oxå!" Jodå, det dröjde inte så länge innan den kom... "Snälla och rara, helt underbara, och deras saga berättas igen... Hipp Hurra för här kommer Bumbibjörnarna!" Haha! Enda ångesten jag hade på kvällen var när en i restaurangpersonalen skulle fånga en hummer i akvariet, usch! Jag vet att det är dubbelmoral eftersom jag själv äter kött, och fisk och skaldjur utan problem, men just när han höll på och jagade runt den där i akvariet så tyckte jag att det såg väldigt hemskt ut... Tur att man åt oxfilé och inte hummer...


Såg till att hinna med sista tåget hem. Det går ju tyvärr från Centralen redan 00.40, helt sinnes... Men men, hade inte så stor lust med nattbuss...  

Idag har jag mest glott på tv och lekt med Tilda. Har väl speglat mig med brillorna på ett antal ggr oxå... Haha! Börjar vänja mig nu, lär dock inte använda dem konstant men oftare än de gamla, det lovar jag. Har pratat med Daniel ett par ggr, längtar som bara den! 11 dagar kvar... ♥


Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt att du hann med tåget hem! Blev lite orolig att du skulle behöva åka buss.. Vi får ses snart igen. Kram!

2007-02-05 @ 06:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback