Spinning

Nu har jag precis kommit hem från mitt livs första spinningpass. Det var superkul! Svettigt, ja, men roligt! Vi var på core oxå men jag e så svag så det var lite svårt att göra vissa övningar. Spinningen var mycket roligare. Tack Annika! Vi får se till att utnyttja de andra två gratiserbjudandena innan de går ut den 28:e.

Mina grannar har gäster och då måste man tydligen SKRIKA JÄTTEHÖGT ÅT VARANDRA ISTÄLLET FÖR ATT PRATA I NORMAL SAMTALSTON!!! Jävla idioter! Orka lyssna på dem lixom... Får höja teven till max...



Kommentarer
Postat av: DANIEL

Hej gumman..kommit hem från Martin nu, vet du vad, i morrn är de ba en dag kvar=), puss på re, älskar dig gumman!

2007-02-14 @ 00:04:01
Postat av: Ida

Visst är spinning bäst?!Är oxå helt såld på det. Ha en trevlig och efterlängtad helg upp i Ume(..å)! Tjingpling

2007-02-14 @ 20:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback