Shopping å bio

Bra dag idag. Mötte Sara vid Åhléns vid 12. Vi shoppade, åt lunch, shoppade lite till och drack kaffe. Sen mötte jag upp Linda. Vi gick och åt tapas och sen gick vi på bio och såg "The last king of Scottland". Filmen var väldigt bra, men skrämmande då den var verklighetsbaserad. Rekommenderar den.

Ska jobba onsdag, torsdag och fredag. Sandra ringde idag och sa att det var lite kris. Vet inte riktigt hur jag ska hinna städa lägenheten inför visningen på lördag morgon, eller hur jag ska hinna tvätta några kläder eller så, men det får väl gå på något sätt, behöver ju pengarna.

Kommentarer
Postat av: Cissi

åhh vad mysigt ni verkar ha haft det.. Önskar jag kunnat vara med! Men vi måste se till att slänga in en vinkväll innan du flyttar..
Ha en bra dag på jobbet vännen! pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback