Pormaskar

Argghhh!!! Blir galen när det inte går att blogga... Får skriva om allt nu...

Det var så himla skönt med ansiktsbehandling! Det måste jag göra om flera gånger.Annika var så rolig när hon blev helt lyrisk över att få klämma mina pormaskar. ;) Nu är min hy helt mjuk och ren, nice! Efter behandlingen var vi och åt på Sandys för vi var så hungriga.

Jag saknar Daniel hur mycket som helst. Blir frustrerad ibland när vi pratar i telefon för eftersom vi båda bara har mobiler kan det ibland vara svårt att höra vad den andra säger... störigt...

Blev ganska besviken nu när jag var inne på ams.se och såg att butiken där jag sökt jobb söker personal. Vad är det för fel på mig? Jag kan ju redan kassan... Jaja, får väl dra iväg en ansökan och be om ett litet mirakel... Men självförtroendet fick sig ännu en liten törn... J-a skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback