På plats

Blev lite nervös när tåget stod stilla någon minut precis innan det rullade in på Centralen. Hann med både t-banan och bussen, bra bra.

Såg OS-mannen i Sundbyberg. Har ni sett honom? Han har en olivkrans på huvudet och ett OS-badlakan som en slängkappa runt halsen... Första gången jag såg honom trodde jag att det var en svensexa... men icke...

Har varit vaken sen strax före klockan fyra imorse... Wunderbart... Låg kvar länge men kunde inte sova. Till slut gick jag upp. Har både färgat håret och lagt en total turnaround ansiktsmask, så nu ser jag fab ut! ;) Kunde inte låta bli att ha min nya top idag med, älskar den, trots att den är från pensionärsbutiken KappAhl...

Min älskling ringde imorse, gullehonom. ♥

Nä, nu ska jag göra lite nytta... typ... Kom in och köp ett bord och sex stolar för 7000:-! Jag bjuder på en iläggsskiva! Bara att slå till! Prima ek! ;) Skulle gärna ha det själv för det är väldigt snyggt. Tror dock inte Daniel skulle bli direkt överlycklig om jag försökte klämma in det i hans studentrum på 20 kvm... Haha! Men som sagt, det är snyggt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

23 kvm gumman!=)

2007-02-25 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback