Överraskningar

Sov riktigt dåligt inatt. Sen upp jättetidigt och gick en promenad. Hade tänkt att åka tidigt till skolan och läsa lite där, men jag orkade inte. Tog 9-tåget, fick sällskap med Sara, Elin och Erika.

Föreläsningen var urtrist... Jag satt och tänkte på helt andra saker... ;) Tihi! Efter föreläsningen gick jag med min SA-grupp till Q där vi satt och klurade på vad vi ska ta upp på seminariet imorrn. Jag är fortfarande totalt omotiverad och försöker hela tiden låtsas att jag kan och förstår mer än vad jag verkligen gör... Tror dock de börjar genomskåda mig...

När jag kom hem hade jag fått post. Ett vykort från Cissi! ;) Och en elräkning... Vågade knappt öppna kuvertet för de senaste räkningarna har varit så höga. Till slut så gjorde jag det iaf... -1551 kr! Jag ska alltså få tillbaka 1551 kr! Inte konstigt att jag tyckt att de senaste räkningarna varit så höga när jag betalat så mycket för mycket... En väldigt trevlig överraskning!

Bara en stund senare kom nästa trevliga överraskning... En kvinna ringde från Umeå universitet och sa att jag blivit antagen till kursen Normativ Etik som går i april! Ojojoj! Här händer det grejer! Roligt roligt! ;D

Kommentarer
Postat av: cissi

Grattis igen vännen..
Synd om mig dock, kommer sakna dig jättemycket. Men du är verkligen värd detta!!
Ses imorgon! pussar

Postat av: tinis

vadå?? ska du flytta dit nu??

2007-02-05 @ 19:50:07
Postat av: Annika

Grattis gumman, fan vad kul!! Ok, då blir det ett skönhetsrace innan du åker.. Kram

2007-02-05 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback