Monday

Favorit i repris just nu på femman på tv:n. "Roomservice" fixar hemma hos Andreas Lundstedt. Det blir så himla fint.

Jag känner mig rätt matt. Sov dåligt inatt som vanligt. Sen upp tidigt och sitta i skolan i flera timmar. Dramalektionen var iaf rätt rolig, jag skrattade så jag grät ett par gånger. Fast lite läskigt var det oxå, men det var det ju fler som tyckte så det var väl ok.

Försökte hitta något ätbart i kylen, skafferiet eller frysen... Fick ge upp efter ett tag... Får äta på onsdag, blir troligtvis middag hos mormor och morfar då, mysigt!

Nu är det faktiskt bara 3 dagar kvar till jag åker upp till min älskling! Och då har vi inte setts på en och en halv månad... Ska bli så underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback