Min dag

Inte så väldigt givande basgruppsdag idag. Lunchen var dock trevlig, och gruppdiskussionerna.

När dagen var slut åkte mamma och jag till Cissi med Tilda. Tilda är så söt när vi åker bil, hon jamar lite nervöst hela vägen. Idag tittade hon på mig med sina stora ögon oxå, jag fick jättedåligt samvete... Men jag vet ju att hon har det bra medan jag är borta.

När vi hade lämnat henne åkte vi och köpte en stor blombukett och sen åkte vi hem till mormor och morfar med den. Vi fick middag och fika där, och varsin liten chokladask. ;)

Imorrn åker jag! Känns overkligt nu när man gått och längtat så länge... Lycka! ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Ha det så kul i Umeå nu, och hoppas inte du fick för mycket träningsvärk! ;) Kram

2007-02-15 @ 06:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback