Lyxhelg

Idag har jag varit på Duka Strömpilen och pratat lite med butikschefen där. Sen kollade jag runt lite i butikerna runt omkring. Lyckades precis hinna med bussen tillbaka till stan, den går bara en gång i timman... 

Gick på en egen liten shoppingspree i Umeå centrum. Köpte en jättefin omlottop/klänning och en dyr plånbok. ;) Sen åkte jag hem.

Daniel ringde från skolan på eftermiddagen. Jag åkte tillbaka till stan och vi gick och åt mat och sedan blev det en fika oxå. Vi har haft lyxhelg i helgen. I lördags åt vi jättegod brunch på Rex. Min kära pojkvän har varit duktig och klippt kuponger så det kostade bara 145 kronor för oss båda tillsammans, mycket bra. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi, tur att han är ekonomisk! :) Själv har jag skaffat en ny mobil idag. Ska bli så kul när den väl har laddat klart! Ses snart. Kram

2007-02-19 @ 20:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback