Knark = mandelmassa?, eller tvärtom...

Det märks att det var strul med bloggen igår. Har sett att flera bloggare fått sina inlägg publicerade två gånger.
 
Morgonen börjar bra med gulliga samtal från Daniel. Och mess från Sara. Dessutom har jag lyckats bocka av en, snart två, punkter på min oändliga to do list! Mycket bra!

Ska göra mig iordning snart och sen åka in till stan och möta Sara. Kul då vi inte setts sen Patricia!

Konstig dröm imorse... Satt i en bil med ett gäng killar och hade knark på mig. Knarket såg för övrigt ut som en stor korv med mandelmassa... Vi blev utfrågade av polisen men jag lyckades gömma knarket/mandelmassan... Sen körde vi vidare men polisen körde ikapp oss igen, sen vaknade jag... Undrar vad det betydde... Kanske ska symbolisera mitt sockerberoende, haha! Tragiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback