Huvudvärk

Gaahhh! Vaknar med huvudvärk, migrän, för andra dagen i rad. Igår hade jag ont från att jag vaknade till att jag gick la mig. Jobbigt. Och värktabletter är ingen idé, hjälper inte. Sömn och vila i ett mörkt rum är väl bästa medicinen. Men jag vill inte sova bort hela dagen...

Funderar på om jag ska åka in en snabbis till stan nu på dagen. De ringde från Synsam igår och sa att brillorna var klara! Tror jag ska inhandla en allahjärtansdag present till min älskling oxå. ;)

Igår var Emelie här. Vi åt mat och drack te och pratade om allt möjligt.

Ikväll ska vi ut och äta middag. Vi ska fira Tinas, ja och nog även Niklas, födelsedag ganska långt i efterskott, det var ju ingen som hade pengar i januari. Lite synd dock att man missar melodifestivalen...


Kommentarer
Postat av: Cissi

ha de så mysigt ikväll gumman & ta ett glas åt mig med!

2007-02-03 @ 13:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback