Hemma

Hmmm... undrar hur bra det är att äta en semla precis före läggdags... Fick en av mamma nu när jag kom hem.

Flygresan gick bra, fick en macka och en tidning och så läste jag lite mer i "Kvinnor som tänker för mycket". Mamma mötte mig i Bromma med en liten present. ;)

Det är tomt här hemma. Saknar min bebis, och min kokosgubbe... Men det ska bli rätt skönt att få bre ut sig i en stor säng inatt och inte riskera att vakna av att en katt trampar runt på en...

En gång sa någon till mig (eller sa och sa... han skrek...) att ingen någonsin kommer vilja leva ihop med mig för att jag är så kontrollerande, svartsjuk och misstänksam... Kul kille... Ibland känns det som att han hade rätt, fast när det gällde honom tycker jag nog faktiskt inte att han kan klandra mig...

Nä usch vad trött jag är... imorrn ska jag hoppa av skolan, bara sådär... och sen hoppas jag på ett spinningpass!

Kommentarer
Postat av: Ida

Men om du bara ska hoppa av så där skolan, hur blir det då med pengar?Du får väl ingen CSN den kommande månaden eftersom du har hoppat av utbildningen?Eller?Ny blir jag nyfiken!Kram!

2007-02-21 @ 09:55:21
Postat av: Linda

Jaaa du... Skulle inte få några pengar iaf för det finns inte en chans i världen att jag blir godkänd i den här kursen... Får klara mig på min lilla lön på något sätt. Ska iaf satsa på att fixa två gamla kompletteringar som legat ett tag så att de inte ligger i min väg i framtiden...

2007-02-21 @ 15:36:35
Postat av: Annika

Förresten, behöver du låna pengar så får du! Behöver dom inte förrän i sommar.. Asså till att leva tänkte jag på. Men även gymmet om du träna denna månad.. Kram

2007-02-21 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback