Datorstrul

När jag stod som bäst på jobbet och prismärkte löpare hängde sig datorn. Eller det var i alla fall vad jag trodde. Jag provade med allt möjligt för att få igång kassan. Tur att vi har två stycken... annars hade det blivit kaos...

Ringde en av de sura datagubbarna... Han var sur som vanligt i början fast sen när han insåg att det verkligen var fel på någonting så blev han trevligare. Jag tror att vissa, säkert de lite äldre kvinnorna, ringer i onödan lite väl ofta... det är väl därför gubbarna är griniga.

Jag fick prova att starta om datorn ett antal gånger och dra ur och sätta i en del sladdar. Det funkade ändå inte. Till slut provade vi med att byta ut tangentbordet, då funkade det igen! Tur det, hade blivit krångligt att stänga annars då jag inte hade kommit åt pengarna i den kassan...

Pratade med pappa förut. Eller så var det väl snarare så att pappa pratade med mig... Länge länge... ;) Sällskapssjuk ute på landet.

Öppnar imorrn. Funderar på om jag ska försöka gå upp extra tidigt så att jag hinner färga håret. Känns som att det börjar bli dags för det igen. Fast då måste jag väl sova snart, om jag ska orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback