....

Uuuhhh... Seg dag idag. Har känt mig lite hängig. Dessutom har jag ont i min högra fot. Var ute och gick igår kväll, måste ha överansträngt den på något sätt. Stukade den under en gympalektion på gymnasiet och nu händer det ibland att jag får ont om jag går mycket eller så. Fast jag har aldrig haft så ont som jag hade inatt och tidigare idag, den såg lite svullen ut. Kanske råkade jag vrida till något i foten när jag nästan halkade utanför porten igår kväll...

Idag är det bara 6 dagar kvar till Umeå! Jag längtar så mycket att jag inte vet vad jag ska göra av mig själv.

I helgen ska jag jobba. Stänger imorrn och öppnar på söndag, skön helg. På måndag är det lååång skoldag då mitt ambitiösa studentarbetslag vill ses redan klockan 09.00 trots att vi börjar 13.00... härligt...

På tisdag ska jag tvätta på morgonen inför resan och så blir det nog ett spinningpass med något efterföljande pass (styrka tror jag det var...) med Annika på kvällen.

På onsdag är det Alla hjärtans dag, och vi har basgruppsdag hela dagen. Sen på kvällen ska jag å mamma köra Tilda till Cissi och Danne i Hässelby.

Sen är det äntligen torsdag! Ska möta upp mamma någonstans när hon slutar vid 13-tiden. Vi tar bilen till flygplatsen där vi nog hinner ta en fika. Har för mig att planet lyfter 14.50, eller något sånt. Jag älskar att flyga! ;)

Ganska bra att man har en del att göra i veckan, så man håller sig sysselsatt och slipper de allra svåraste abstinensbesvären... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback