Två veckor kvar

Seg lördag... Man har inte haft någon lust att gå ut överhuvudtaget. Har ägnat dagen åt att kolla på film och tv. Just nu kollar jag på "Leilas jul" på tv4+. Ja, jag vet! Jag har otroligt svårt för den människan, men det är inte så mycket annat att titta på. Dessutom är ju julgodis gott! ;P Undrar var hon har köpt toppen hon har på sig, svart med rosa och vita prickar, skitsnygg!

Leila Lindholm FOTO:TV4
Bild: tv4.se

Daniel ligger på golvet och skissar. Stönar och låter konstigt gör han oxå... haha... ;) Kanske blir så när man koncentrerar sig!?

Om två veckor befinner jag mig förhoppningsvis i Stockholm, eller iaf i närheten. Det kommer bli en lång resa så vi får hoppas att det går bra. Kanske dags att börja packa snart? Fast det mesta är ju redan i kartonger, tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback