Sunday, sunny day

Ja, herregud... Varför blir jag ens förvånad?

Imorse gick det bättre att komma upp. Bara fem dagars möjlighet till träning kvar. På lördag hinner vi inte, har tänkt att komma iväg så tidigt som möjligt. Daniel måste ju sova ordentligt natten innan oxå, så han inte somnar vid ratten... Synd att jag inte har körkort.

Har precis duschat och gjort mig iordning. Tänker ta mig ner till stan och lämna tillbaka en julklapp som jag inte blev riktigt nöjd med, ska hitta något bättre. Sen ska jag till H&M och se om jag kan få byta ett par tights jag köpte där. Hade dem en dag, sen var det ett stort hål i mitten bak på ena låret. Vad jag vet så har jag inte fastnat i något så det känns som att det borde ha varit något litet hål där från början. Får se vad de säger. Vore nice om man kunde få ett nytt par.

Solen har nästan gått upp, och den skiner! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback