Resfeber

Hej allihopa!

Nu är det äntligen jullov! Det var ett gäng trötta studenter som samlades i sal C202 imorse. Nea var gullig och bjöd på clementiner, nötter och torkad frukt. Sen blev det analysering av Kate Millet och lite prat om normer kring akademiskt skrivande. Tiden gick hyffsat fort. Stackars Elin försov sig så pass mycket att hon inte kom överhuvudtaget så jag fick tyvärr inte säga hejdå ordentligt, fast vi prata i telefon sen för jag var ju tvungen att rapportera vad vi gjort under seminariet.

Nu är jag hemma. Har handlat "färdkost" till imorrn. Gjort en massa mackor som nu ligger inplastade i kylen och ser goda ut. ;) Har nog nästan packat allt, lite småkrafs kvar bara, och typ duschgrejer och smink... Ska se till att städa lite oxå samtidigt som jag packar det sista.

Daniel har hämtat bilen och är och fixar lite saker i skolan. Sen är tanken att vi ska åka och slänga en del skräp, äta middag på en nyöppnad restaurang i närheten och sen åka och hämta släpet.

Imorrn ska vi försöka komma iväg senast runt 07.00, hoppas tidsplanen håller. Kommer ju ta ett antal timmar att ta sig ner.

Jag kommer nog försöka blogga ett par gånger på vägen ner, via mobilen. Håll tummar och tår för att min resa går bra! ;)


Om mindre än ett och ett halvt dygn bör jag befinna mig i Stockholm! Yey!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jaa! Vad kul! Vi måste ses snart! Har adam-fritt imorn kväll om du har kompisabstinens då!

2007-12-21 @ 23:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback