Örhängen!

Är så glad! Har precis fått mitt lilla paket som jag beställde från Modemecka! Hittade dit via Käthe. Jättefina saker till bra priser. Själv beställde jag dessa plus ett tredje par som nu är slutsålda så det fanns ingen bild just nu. De guldiga löven ska bli en del av mammas julklapp är det tänkt. Måste erkänna att jag blev så nöjd med det jag fick idag så jag la en ny order på 5 par örhängen till i still med de till vänster här under, i olika färger. Får se hur många jag ger bort, lär ju behålla de flesta själv! Haha! Jag hade tur som fick det sista paren av de röda och de svarta med rosetter. 29 kr styck kostade de och frakten är oxå på 29. Dessutom går det fort, jag beställde mina på kvällen den 3:e och de kom idag!

   Bilder från Modemecka.se.

Det blev en ganska kort träff på UB. Vi delade upp arbetet. Jag ska ta inledningen plus läsa en bit ur Emma Hamberg's bok "Linas Kvällsbok".

Tror jag ska lägga mig och vila en stund. Börjar känna av att jag inte får tillräckligt med sömn. Kan ju iofs bero på att jag går upp 05.45 varje morgon för att gå till gymmet, men det kan jag ju inte sluta med! Är så skönt att vara där på morgonen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback