Min nya kärlek

Hmm... Svårt att ta tag i det jag egentligen borde göra. Känner mig lite trött. Dessutom är det lite kris, eller kanske inte så lite... Igår trodde vi att vi skulle bekräfta bokningen av släpet på Statoil. Men när Daniel ringde så sa de att de inte vet om det kommer finnas något inne. Det som vi trodde var en bokning var alltså inte det, man verkar inte kunna boka så långt i förväg. De sa att Daniel skulle ringa dit igen idag, så jag hoppas på ett positivt besked. Har ju min sketna flygbiljett, som ingen vill köpa, kvar, vilket kanske är tur... men hur gör jag med grejerna i värsta fall? Ont i magen...

Får man finare hud av att träna? Min hud har iaf blivit jättelen och mjuk på hela kroppen. Kanske dricker mer vatten nuförtiden... Och häromdan hittade jag en ny kärlek... har använt den förut men nu känns den helt fantastisk. ;) Här är den:
 image57  Love it!

Nä, kanske borde skriva lite på tentan... Har tvättstuga klockan 12 oxå, tråkigt men nödvändigt.

Kommentarer
Postat av: Douglas

test

2007-12-17 @ 14:06:30
Postat av: Douglas

test

2007-12-17 @ 14:07:11
Postat av: Ida

Att tvätta är banne mig astråkigt. Precis som dammsugning,diskning, damma.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback