Julklappsplan

Som Cissi skrev i en kommentar så är det ju självklart viktigast att "de små" får klappar, inte vi vuxna. För mig känns det viktigast med gemenskapen och kanske lite god mat. ;)

Men hursomhelst, nu har jag fixat tre "vuxenklappar" via nätet! Brabra! Vi vill ju inte att det ska va tomt under granen, ser så trist ut, så därför köper man något billigt till var och en.

En grej till! Jag kommer inte köpa några julklappar till någon av mina vänner, inte heller skicka några julkort... F'låt... Men jag har en plan... En ganska bra plan tror jag, men vi får väl se hur det går, haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

Då kan jag meddela att du inte heller inte får nåt julkort från mig! Jag har dock ingen plan....kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback