Första advent

Jaha, så var det redan första advent, mysigt! Hade dock velat ha lite varm glögg att "fira" med. Tog mig ner i källaren igår och letade fram en elljusstake, hade ju bara två kartonger där nere så den var inte så svår att hitta. Resultatet blev jättemysigt! Tänk vad en liten stake(!?) kan göra... ;)

image169

Daniel har fortfarande inte kommit hem från sin tv-spelskväll, han får gärna stanna där tycker jag. Så lungt och skönt när det bara är jag och Tilda hemma.

Snön vräker ner här. Hur är det hos er? Har ni någon snö? Jag hoppas på snö och minusgrader i Stockholm på julafton iaf.

Kommentarer
Postat av: Cissi

myspys.. Vill osså ha snö! Här är det bara regn & blåst, hua. Miss you! puss

2007-12-02 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback