Flug-jakt

Dagarna flyger iväg, helt underbart! Bara fyra dagar kvar, eller tre beroende på hur man räknar. Måste se till att packa. Fast det är mycket som jag inte kan packa ner ännu, köksgrejer och sånt.

Idag måste jag skriva lite mer på tentan. Sen tänkte jag nog försöka tömma förrådet på mina saker, så att allt jag ska ha med mig finns här uppe. Funderar på att gå ner till djuraffären oxå, om jag orkar. Torkel är försvunnen (Tildas tygmus...) och vi kan inte hitta honom någonstans. Tänkte köpa en reserv-Torkel... ;)

Imorse hade vi en fluga i lägenheten. Tilda var helt tokig och sprang fram och tillbaka så att jag var tvungen att flytta på blommor och vaser... Daniel och Tilda hjälptes åt att försöka fånga flugan men de misslyckades, till Tildas stora förtret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback