Fixat

Nu har solen nästan gått ner och jag är hemma igen.

Det gick bra att lämna tillbaka juklappen och att byta byxorna. Hon i kassan på H&M var en aning skeptisk och sa att jag måste fastnat i något men jag sa att jag inte kunde komma på vart det skulle ha varit. Vi har ju tyg på stolarna i skolan och här hemma låg jag ju mest på sängen den dagen. Så hon frågade en kollega och hon sa att det bara var att byta, skitbra! ;)

Sen gick jag till Designhögskolan och hämtade hem min cykel som någon ställt där för evigheter sedan. Lustigt att jag skulle behöva hämta den. Var lite rädd att låset skulle vara fruset, men jag fick upp det utan större problem. Så nu är den hemma igen.

Ska nog vila lite nu. Trött efter mina två ganska långa promenader. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback