Ensam hemma, i dubbel bemärkelse

Skön fredagkväll. Daniel är på julfest på Designhögskolan så jag och Tilda har det lugnt och skönt här hemma.

Är det barnsligt att gilla "Ensam Hemma"-filmerna? I så fall är jag jävligt barnslig, haha! Tycker de är jätteroliga, 1:an och 2:an alltså. Pappa och jag har tittat på dem tillsammans ett antal gånger och vi har alltid jättekul, tror det är därför jag gillar dem så mycket. Tittade iaf på 2:an nu på kvällen. ;)



Förutom det har jag svullat godis och piffat fötterna. ;)

Imorrn blir det först gymmet och sen har jag tvättstuga. Dessutom är det nog dags att börja planera packningen och resan hem. På söndag ska vi ringa och bekräfta hyr-släpet.

Och sen har jag en hemtenta som ska lämnas in på torsdag. Så vi är alltså "lediga" måndag-onsdag, ganska bra för då kan jag packa och förbereda. Tentan är ganska fri så jag tror det ska gå rätt så smärtfritt.

Är fortfarande frustrerad över mitt hår... Hur tänkte hon?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Älskar 'ensam hemma' filmerna! Kollade självklart osså på den igår, fram till 20 då 'på spåret' började (en annan favorit)& så slog vi över till NYC i musiknummren. Tänk att söta lille Kevin kunde växa upp & få sånt trist liv.

Hoppas du får en lika mysig lördagskväll & klia Tilda bakom örat åt mig. Kram!

2007-12-15 @ 14:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback