December

Vilken skön dag! För en gångs skull sov jag riktigt länge. Vaknade vid tiotiden.

Nån gång efter tolv eller ett åkte Daniel till en kompis på Ålidhem. Jag gick till Ica och handlade lite. Unnade mig lite naturgodis och lite lösgodis. Efter det har jag myst framför filmen "No reservations", vet inte vad den heter på svenska. Catherine Zeta Jones är iaf restaurangchef och får ta hand om sin systers dotter... Den var helt ok, tyvärr är ju såna filmer lite förutsägbara, men som sagt, helt ok.

Nu håller jag på att laga mat. Kycklingfilé med grönsaker. Blir eventuellt en film till. Måste passa på att mysa ordentligt när jag har min egen quality-time! ;)

Förhoppningsvis pallrar jag mig iväg till gymmet nån gång mellan åtta och nio oxå. Så dålig disciplin... Faaan...


Helt sjukt att det redan är december! Eller hur!? But I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback