Snart helg

Trodde ni att jag hade regnat bort häruppe? ;) Bara nästan... Fan, det regnade ju ett helt dygn i sträck, och då var det aldrig bara duggregn... 114 mm stod det på Aftonbladets hemsida.

Idag ska jag jobba dubbelpass eftersom jag tog bort mitt kvällspass i måndags, fy fan. Men sen är arbetsveckan över. Klarar inte mer. Pratade med en tjej på jobbet igår som oxå får ångest bara av tanken på att behöva gå dit... Känns skönt att man inte är ensam, men man skulle fan behöva säga upp sig snart.

På onsdag ska jag äntligen till en studievägledare, ser verkligen fram emot det så jag hoppas att det blir givande. Annars så söker Duka folk igen så jag ska söka den tjänsten oxå. Trivdes ju väldigt bra i Nacka iaf.

Har hittat så mycket fina kläder och grejer på stan som jag vill ha! Får nog försöka bita i det sura äpplet och jobba lite fler pass... Det värsta är att det krävs jävligt många pass för att det ska bli några pengar att prata om. Vissa pass tjänar man ju bara 50 kr i timmen, vilket nästan känns som ett hån...

Längtar till imorrn. Då blir det nog filmdag i soffan hela dagen, det är nästan så att jag önskar att det blir dåligt väder, så att man har "rätt" att bara slappa, haha. Vi ska faktiskt ha tvättstugan oxå, så liiite nytta blir det.

På söndag har vi planerat bio, "Underbar och älskad av alla", och middag med John och Elin, skoj skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback