på G

Nu kommer vi snart!

Jag har sovit ungefär en timme inatt... Det gick helt enkelt inte. Daniel satt uppe till 04.20 med en bilskiss som han gör åt en kille, den skulle vara klar idag. När han gick och la sig var det ungefär en och en halv timme tills jag skulle gå upp. Men efter en halvtimma gav jag upp mina försök att somna. Så nu är jag i stort sett klar och ska snart väcka Daniel.

Förstår inte varför det ska vara så svårt att somna, jag gillar ju att flyga. Förutom senaste landningen som inte var sådär jättetrevlig... Daniel har för övrigt skrivit mig som Mrs Hällhagen på flygbiljetterna. Men hallå! Var finns Mr Hällhagen då? Inte är jag gift än inte, kanske i framtiden... ;)

Nä, nu hoppas jag att allt går bra under resan, med katt och allt. Min väska blev väldigt tung, tur att vi inte har så långt till bussen...

Ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback