Lördag

Igår var vi hemma hos John och Elin. Vi gjorde inte så mycket, satt mest och pratade och drack kaffe och öl. En av Daniels klasskompisar har bytt skola så hon kom förbi och sa hejdå. 

Idag har Daniel åkt iväg för att köpa en cykel vi hittade på Blocket för 200 kr. Är inte riktigt så att jag hoppar och skuttar av glädje då han har varit sur och grinig över hur långt det är att åka dit, trots att det var HAN som svarade på annonsen utan att kolla upp adressen... Men men... Han var på väg hem nu och lät lite gladare. Hoppas bara att han inte cyklar vilse för han har så himla dåligt lokalsinne...

Ikväll blir det groggkväll hemma hos John och Elin. Värsta nice, fast jag känner mig lite seg. Men det blir nog roligt.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt med en ny bike! Jag kanske osså skulle ta & kolla blocket, hmm..
Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll! pussar

Postat av: Sara

Nice m cyckel! Ja jobbar o kl är 1945 på en lördag det suger o vara mig! Har fått lite bilder från bröloppet oxå ska försöka hinna maila över dem någon dag! O på torsdag åker ja till London!!!! Nice nice.
Puss på dig!!!

2007-08-25 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback