Höst

Usch! Måndag igen!? Fan vad fort det går. Helgen bara flög förbi trots att vi var lediga tre dagar. 

Igår kollade vi på två filmer. Sen var vi duktiga och städade hela lägenheten, plus att vi arrangerade om i garderoberna. (Nu håller dock Daniel på att mecka med våra cyklar i köket så det är väl bara att dra fram dammsugaren igen... Oftast tar det bara ett par minuter efter att man ställt in dammsugaren i städskåpet innan man ser den första dammtussen, även om man tycker att man varit jättenoggrann... Konstigt fenomen.) Sen kollade vi på tre filmer till. Väldigt produktiv dag, verkligen...

Ska jobba om tre timmar. Har verkligen ingen lust. Finns inget jag hatar mer än mitt jobb. Imorrn ska jag dock på intervjun på det där andra, får hoppas att det går bra. Nästa vecka ska jag till en studievägledare för jag är även sugen på att plugga. Är dock inte helt säker på vad. Behöver lite vägledning och en spark i baken så jag kommer igång. Såhär kan vi ju inte ha det...

Det verkar som att hösten börjar närma sig nu. Det är inte alls samma värme som det har varit tidigare. Synd bara att man inte har mer pengar så att man kunde shoppa en massa snygga höstkläder och skor. Vill bl a ha en jacka och typ stövletter eller något liknande. 

Kom på en sak. I oktober, slutet av oktober tror jag det var, fyller Daniels pappa 50. Så då kommer vi sannolikt ner till Stockholm igen. Inte så lång tid dit juh! Hoppas bara man har skrapat ihop lite pengar då, så man slipper stanna hemma. Resan till Stockholm nu i sommar har gjort att jag saknar er allihop så himla mycket mer... Fruktansvärt jobbigt... 

Kommentarer
Postat av: Cissi

& vi saknar dig sötis! Är inte samma sak när inte du är här.. Feel free to visit how much you want!

Postat av: Annika

Håller med. Bara du inte kommer 26-29 okt för då e jag i London! Kram

2007-08-27 @ 20:33:24
Postat av: Linda

;) Jaaa... Ni får ju hemskt gärna komma upp hit oxå... Är inte närmare ner än vad det är upp...

2007-08-27 @ 20:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback