Dålig dag

Idag har varit en riktigt dålig dag. Det har varit jättefint väder men jag har hållit mig inne. Mår inge bra alls. Och imorrn ska man tillbaka till jobbet, jag spyyyr, ärligt... Orkar inte med det längre. Har inte psyke för det uppenbarligen.

Får se om arbetsledaren från assistansföretaget ringer, det är alltså personlig assistent åt t ex handikappade eller äldre som tjänsten gällde. Där skulle man iaf känna att man gör nytta.

Jag saknar min cykel... Fick gå till och från stan igår, det tar sin tid... Ser jag tjuven lär jag få ett utbrott på han! Man hoppas ju hela tiden på att hitta cykeln någonstans, men det lär ju inte hända.

Vi kollade på "This is England" nu på kvällen, den var väldigt bra, se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback