Assistent

Hade fått ett mail från ett företag som "hyr ut" personliga assistenter. Jag hade sökt en tjänst där som var tillsatt men nu undrade arbetsledaren om jag ev var intresserad av en annan tjänst. Tydligen hade jag lyckats glömma att ge ut mitt telefonnr så hon hade inte kunnat ringa, knasigt. Jag ringde iaf upp henne och vi pratade lite och tjänsten lät väldigt intressant, så vi får väl se om han som ska ha assistans tycker att jag verkar ok. I så fall skulle det ev bli personligt möte nästa vecka. Hoppas, hoppas! 

Kommentarer
Postat av: ida

Vad för slags assistent är det?På ett vanligt företag eller hos en privatperson(handikappad osv)? Heltidsjobb? Vill veta mer! Lycka till iaf! Otur med cykeln. Man kan för sjutton inte ha nånting stående utomhus längre. Har ni inget cykelförråd på gården?Kram!

Postat av: tinis

nyfiken på jobbet jag me. Fy attans för cykeln! Snacka om att du har otur med cyklar. Här tjuvar de cyklar hela tiden, så vi har fått trycka in våra i vårt supermini källar förråd, som om vi inte har tillräckligt som ska in där...

2007-08-17 @ 18:46:59
Postat av: Cissi

Vad roligt för dig hjärtat!

2007-08-18 @ 12:07:23
URL: http://ceciliahasselbom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback