Min dag!

Idag är det MIN dag! Tihi! Händer dock inte så mycket här hemma. Vi tar det lugnt och passar på att mysa tillsammans. Daniels plan går redan vid åtta imorgon bitti. 

Vi ska typ äta tårta eller något liknande snart, får se vad min karl hittar i affären. ;)

Tittar lite på "Hello Africa" på femman just nu. Usch, man får ju dåligt samvete över att man inte hjälper till på något sätt... När man får ett heltidsjobb får man se till att iaf ge någon hundralapp i månaden till någon bra förening eller ett fadderbarn eller något.

Ja... 25 år... Känner mig fortfarande ungefär i samma ålder som man var i på gymnasiet, om man bortser från alla erfarenheter man har samlat på sig under de senaste åren. ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad är de för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Lindas födelsedag! Hurra! Hurra! Hurra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback