Val

Val, val, val... Så j-a trött på allt tjat om valet... Behöver kanske inte tala om att politik är bland det tråkigaste som finns enligt mig... Gjorde iaf precis nyss ett test på Expressens hemsida för att se om det ens är någon idé för mig att rösta överhuvudtaget. Känns ju som att det inte riktigt finns något parti som har samma värderingar som jag. Mycket riktigt... Enligt testet var det väldigt jämnt mellan partierna, jag sympatiserar tydligen med alla ungefär lika mycket... (Kan det verkligen stämma?) Man skulle kryssa i hur viktiga olika frågor var för en. Jag är fortfarande clueless. Känns ju lite dåligt att inte rösta alls men man kan ju inte rösta bara för röstandets skull... Ja ja... Whatever...




Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du behöver ju inte rösta i alla 3 valen. Kan ju rösta tex bara i kommunvalet, fast det är ju politik det oxå =)

2006-09-07 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback