Vaken

Åhå! Vilken trevlig kommentar jag hade fått i bloggen nu när jag kollade! Fler såna tycker jag! ;)

Kunde inte sova så jag tänkte först gå en promenad eller nåt men det är ju regnigt och kolmörkt ute så jag hoppar över det. Tanken var ju god iaf...

Usch... idag har vi föreläsning i H-salen... i TRE timmar... Studentplågeri säger jag!!! Nada ventilation, nada sköna stolar och nada bänkar... man måste alltså sitta med blockhelvetet i knät vilket ju inte är särskilt lyckat. Dessutom är det som en scen längst fram så om man sitter långt fram måste man sitta och titta uppåt och får typ nackspärr... Shit vad jag låter gnällig... Jaja...

Nu kommer Tilda och lägger sin leksak vid mina fötter och jamar... ;) See ya!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan oxå ge gulliga kommentarer! Fast det är väl roligare att få dom från en trevlig gentleman förstår jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback