Sömn...

Sådär... Då var min lediga dag snart över och jag har i stort sett bara sovit bort hela dan. Men jag antar att det var behövligt. Pallrade mig ut på eftermiddagen och köpte lite mat och hyrde en film. Killen i videobutiken tar inte mitt nr längre... betyder det att han kan det eller att han känner igen mig eller att jag ser snäll och ärlig ut? Skönt är det iaf, han får gärna sluta ta betalt oxå. ;)

Har tvättstugan imorrn... Det hade jag förträngt. Hade gärna haft sovmorgon. Är dock väldigt skönt med rena kläder.

Mamma ringde på dan. Jag hade fått 500 kronor av mormor. Värsta bra, jag behöver skor! Mamma frågade inte ens hur det hade gått igår. Kommer väl inte ihåg det. Hela hennes liv kretsar ju kring en enda person...

Såg att jag varken ska öppna eller stänga imorrn. Underbaaart! ;)

Kommentarer
Postat av: tina

hej du! jag e ju med på lovefilm.se å nu har jag fått ett presenkort hos dem som jag kan ge bort till någon, man får tre filmer i taget gratis en månad, det e himla bra. gå in och läs lite på deras hemsida, så kan du få presentkortet isf. hör av dig sen kram

2006-10-01 @ 12:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback