Råttor å cowboys...

Gick rätt bra att jobba idag, men guuud vad mycket grejer det var att packa upp! Dessutom lyckades jag ha ner ett antal kartonger i golvet... Den som hade lastat vagnen hade slängt på för mycket... å andra sidan borde jag ha lyft av några kartonger innan jag försökte ta ut den i butiken... Ska bli intressant imorrn att se vad som är helt...

På vägen hem mötte jag herr och fru Lindros vid Slussen. Ett mycket vackert par. ;) De var på väg hem till Johannes på middag och dricka. Fusk... Fast de frågade faktiskt om jag ville följa med men jag var ju tvungen att åka hem och plugga...

Förutom dem såg jag också en cowboy och hans cowboy-tjej... Tror de skulle på maskerad, jag hoppas det iaf... Lite senare uppe på perrongen såg jag två cowboys till, skulle nog till samma ställe.

Och imorse såg jag en råtta! Den va rätt stor. Blev jagad av två skator i parken, stackarn...

Öppna och stänga imorrn med. 100% ob håller mig motiverad... lite iaf... Har ju j-a portfolion i huvudet hela tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback